sunnuntai 16. elokuuta 2015

VPK35 käynnistyy

Tämä blogi sai alkunsa ajatuksesta, että yksittäisten oppimispäiväkirjojen sijaan viestintäpäällikön koulutusohjelmaan osallistuvat viestinnän ammattilaiset voisivat kirjata oppimistaan yhteisöllisesti blogin muodossa. Näin jokaisen ei tarvitse lukea viittätoista blogia ja jokaisella on mahdollisuus kokeilla blogi-kirjoittamista.

Moni meistä bloggaa myös työtehtävissään. Täällä emme siis edusta ensisijaisesti työnantajiamme, vaan VPK35-ryhmää. Jokainen sijoittakoon oppimansa asian joko omaan työyhteisöönsä tai johonkin muuhun, vaikka kuviteltuun ympäristöön.

Itse tulen olemaan jatkossa vähemmän äänessä täällä. Kirjoitan viestinnän asioista työni puitteissa osoitteessa mif.fi ja saatan tuohtua ja innostua myös muissa medioissa esimerkiksi LinkedIn-profiilissani tai Twitterissä nimellä @hanihaa.

Avasin nyt vain tämän blogin, jotta tulevat bloggaajat löytävät oikeaan paikkaan. Täällä ollaan ja jännitellään jo ensimmäistä tapaamistamme. 

1 kommentti:

  1. Odotan innolla myös itse teidän ryhmäläisten blogipostauksia! -rea

    VastaaPoista