Harri oli oikein hyvä koulutttaja ja talouspelin avulla pääsi hyvin soveltamaan päivän aikana tulleita oppeja. Vaikka välillä tuntui että olisi voinut tarkemminkin jäädä miettimään mitä siinä ensimmäisen Bonanza -kierroksen aikana oikein tapahtui, oli hyvä että ehdimme pelata vielä toinenkin kierros, jolloin peli oli tullut vähän tutummaksi.
Talousviestintä on aina ollut jotenkin hankala kokonaisuus minulle ja uskon kyllä että perjantaina pidetty koulutus oli hyödyllinen, vaikkakin ei ehkä yhtä helposti ymmärrettävä kuin Harrin kanssa torstaina käyty kokonaisuus.
Tuntuu että Maija Harsun talousviestintä katsaus olikin sitten haastavampi ymmärtää. Silti, Maija sai minut uskomaan että eväät Investor Relations tehtäviin on meissä jokaisessa, mutta - kuten hän itse sanoi - se substanssi tulee sitten Controllereiden päästä, ja itse toimitaan siinä viestinvälittäjinä, ja sitähän me kaikki tehdään jo joka päivä.
Nyt pitää vain toivoa että tämän koulutuksen opit jää mieleen :-)
Hyvää viikonloppua kaikille!

Joskus vaatii vain sitä aikaa, että asiat loksahtaa paikoilleen. :)
VastaaPoista